Всеукраїнського тижня з протидії булінгу

/Files/images/bulng/IMG_20190918_131439.jpg Всеукраїнського тижня з протидії булінгу
Організатор:
Психолог
Дата початку:
16.09
Дата завершення:
20.09
Час початку:
08:00
Час завершення:
18:55
Місце проведення заходу:
Чабельська ЗОШ І-ІІ ступенів
Опис:

План заходів

Всеукраїнського тижня з протидії булінгу

З 16.09.2019р. по 20.09.2019 р.

Дата проведення Назва заходу
Понеділок 16.09.19 Виставка у шкільній бібліотеці «Зупинимо булінг разом»
Вівторок 17.09.19 Бесіда «Булінг. Не робивиглядщо не бачиш». (Серед учнів 7-9 класів)
Середа 18.09.19 Перегляд відеороліків за матеріаламимотиваційнихзустрічейНікаВуйчича: – «Як НікВуйчичборовся з булінгом у своємужитті»; – «Якіу мене цінності»; – «Зякихслівпотрібнопочатидіалогпід час булінгу в школі». Обговореннявідеороликів. (Учні 6 -8 класів)
Четвер 19.09.19 Урок – бесіда «Щоробити, коли з мене знущаються». (Учні 5 класів)
П’ятниця 20.09.19 Завершення тижня протидії булінгуколажем «Обирай життя без булінгу». (Учні школи)

У період з 16 по 20 вересня 2019 року в межах Всеукраїнськоготижня з протидіїбулінгу у школі проводилися заходи щодо запобігання насильства серед учнівської молоді. /Files/images/bulng/IMG_20190918_131439.jpg

Сьогоднісередучнівськоїмолодінадзвичайнозагострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьмивідносно один одного.

Останніми роками визнанопоширення такого явища, як шкільнийбулінг. /Files/images/bulng/IMG_20190918_131434.jpg

Булінг у перекладі з англійської – хуліганити, грубіянити, визначається, як утиск, цькування, дискримінація. Цетривалийпроцессвідомогожорстокогоставлення (фізичного і психічного) з боку дитиниабогрупидітей до іншоїдитиниабодітей. Виділяють 4 головнікомпонентибулінгу:

- агресивна і негативна поведінка;

- здійснюється регулярно;

- відбувається у відносинах, учасникиякихмаютьнеоднаковувладу;

- такаповедінка є навмисною. /Files/images/bulng/IMG_20190917_150656.jpg

Мета проведення тижня:попередженнябулінгу, а самежорстокості та насильствасередпідлітків; профілактиказлочинів та правопорушень в учнівськомусередовищі; ознайомитипедагогічнихпрацівників з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати в учнівпочуттяемпатії та переживання до дитини, яка зазнаєнасильства; розвивативмінняпошукушляхіввиходузіскладноїситуації; формуватинавикивідповідальної та безпечноїповедінки.

Упродовжтижняроботи з учнями та педагогами практичним психологом проводилисянаступні заходи:

Понеділок (16.09.2019): відбулося відкриття тижня протидії булінгу «Стоп булінг», виставкою у шкільній бібліотеці «Зупинимо булінг разом». Де педагогічний колектив, і особливо діти мали змогу ознайомитися з інформацією. /Files/images/bulng/IMG_20190917_153345.jpg

Вівторок (17.09.2019): бесіда «Булінг. Не роби вигляд, що не бачиш» (7,9 кл.). Метою бесіди, було донести до учасників освітнього процесу, що ж собою являє булінг, можливі наслідки, до кого варто звертатися по допомогу. У ході бесіди були розглянуті, також, питання кібербулінгу, проговорені проблемні питання, що цікавили учнів.

Середа (18.09.2019):відбувся перегляд відеороликів за матеріалами мотиваційних зустрічей Ніка Вуйчича: « Як НікВуйчич боровся з булінгом у своєму житті», «Які у мене цінності», «З яких слів потрібно починати діалог під час булінгу у школі». Після прегляду відеороликів відбулося обговорення дискусійного характеру. Кожен учень зміг висловити свою думку, отримати відповіді на незрозумілі питання. /Files/images/bulng/IMG_20190918_125332.jpg

Перегляд відео за посиланням:

https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/protidiya-bulingu/bezpechna-shkola-nik-vujchich-video

Четвер (19.09.2019): урок-бесіда «Що робити, коли з мене знущаються?» ( 5-А, 5-Б кл.). Учні мали змогу дізнатися , що ж собою являє булінг, визначити його види, і до кого варто звертатися по допомогу. У ході уроку учні активно працювали над вправами та самі продемонстрували , як варто поводитися при ситуаціях залякувань та цькування. /Files/images/bulng/IMG_20190918_125742.jpg

П’ятниця (20.09.2019): завершення тижня протидії булінгу колажем «Обирай життя без булінгу». Були залученні усі учасники освітнього процесу.